Υποδεχθείτε το ταχύτερο Wrangler όλων των εποχών και δυστυχώς τελευταίο
Ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσεις ένα είδωλο, καθώς το Jeep Wrangler Rubicon 392 είναι έτοιμο να μας κουνήσει το μαντήλι. Πριν όμως γίνει αυτό, θα κάνει μια τελευταία επίθεση στους αντιπάλους του, με την “Final Edition”, η οποία περιορίζεται σε 3.700 μονάδες παγκοσμίως και η τιμή της είναι περίπου 90.000 ευρώ. Όλα αυτά, καθώς η Jeep προετοιμάζεται για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ : Τα μυστικά του Jeep Wrangler
Όπως αναμενόταν, αυτό είναι το πιο ισχυρό Wrangler μέχρι σήμερα, με τον 6,4 λίτρων Hemi V8 να αποδίδει 480 ίππους και 650 Nm ροπής, η οποία μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων.
Η Jeep λέει μάλιστα ότι περίπου το 75% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο ακριβώς πάνω από το ρελαντί, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα θα μπορούσες να ανέβεις με αυτό ακόμη και στην κορυφή του Ολύμπου. Μέχρι να φτάσεις εκείς όμως, θα έχεις τη δυνατότητα να επιταχύνεις από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα.
Ειδικά εξοπλισμένο
Για να σε βοηθήσει να το κάνεις αυτό, το Wrangler 392 είναι εφοδιασμένο με φαρδύτερους άξονες και μια σειρά ηλεκτρονικών διαφορικών. Μπορείς ακόμη να προσθέσεις αναβαθμισμένες ράγες πλαισίου και μια ειδική για το μοντέλο ρύθμιση ανάρτησης που υποστηρίζει τα βελτιωμένα φρένα και τα αμορτισέρ υψηλής απόδοσης.
Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εκεί. Παρέχεται ένας “εργάτης” της Warn που δίνει δυνατότητα ρυμούλκησης έως και 3,6 τόνους, ενώ ένα κιτ ανύψωσης αυξάνει την απόσταση από το έδαφος στα 29,5 εκατοστά και επιτρέπει την διέλευση από υδάτινη επιφάνεια βάθους 87,6 εκατοστών. Αν τελικά αποφασίσεις να πας με το αυτοκίνητο για μπάνιο, μια εισαγωγή αέρα με υδροδήγηση βοηθά να κατευθυνθούν έως και 56,7 λίτρα νερού μακριά από τον κινητήρα μέσω μιας σειράς υδρορροών.
Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση
Σε επίπεδο εμφάνισης πάντως, οι αλλαγές δεν είναι τόσο δραματικές. Εξακολουθείτε να έχετε ένα ιδιαίτερο καπό και μπροστινά φτερά, ενώ οι τετραπλή απόληξη της εξάτμισης είναι βέβαιο πως θα αποδίδουν πιστά τον καλύτερο εαυτό του V8.
Στο ίδιο μήκος κύματος, η καμπίνα παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανέγγιχτη, πέρα από τη μαύρη δερμάτινη επένδυση Nappa, τις χρυσές πινελιές Mayan Gold, έναν μοχλό αλλαγής ταχυτήτων αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση και μια αναμνηστική πλακέτα.
Πηγή: topgeargreece.gr