Αρχική » Grid with Sidebar » Βασιλιάς της ζούγκλας το Lada Niva Tayga

Βασιλιάς της ζούγκλας το Lada Niva Tayga

by iHunt
Βασιλιάς της ζούγκλας το Lada Niva Tayga

SVESTONOF

Το Lada Niva δεν είναι απλά ένα από τα ικανότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών εκτός δρόμου. Αποτελεί συνώνυμο του off roading και της αντοχής στις κακουχίες, εδώ και σχεδόν μισό αιώνα – από το 1977 που παρουσιάστηκε, δηλαδή. Κι όμως, οι Ρώσοι δεν το αφήνουν έτσι. Υπάρχουν ακόμα πιο σκληροτράχηλες εκδόσεις, οι οποίες πραγματικά δεν σταματάνε πουθενά. Αρκεί να επιλέξεις ένα εκ των Niva Tayga και Tayga Trophy.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ : Δυο κυνηγόσκυλα νεκρά από επίθεση λύκων στα Διπόταμα Δράμας

Αμφότερα παίρνουν τη συνταγή του Niva Legend (γιατί υπάρχει και το πιο σύγχρονο Niva Travel) και την εμπλουτίζουν με στιλιστικές, αλλά και μηχανικές βελτιώσεις. Και τα δυο εξοπλίζονται με LED φανάρια μπροστά και διαφορετικούς προφυλακτήρες, ενώ κοινή είναι και η σχάρα οροφής με τη μπάρα LED. Στους τροχούς αρχίζουν οι διαφοροποιήσεις, καθώς το Niva Tayga ντύνει τις 15άρες ζάντες με ελαστικά 205/75/ R15 και το Tayga Trophy με φαρδύτερα 235/70 R15. Αποστάτες χρειάζονται και στα δυο για να χωρέσουν, όπως και φαρδύτερα φτερά, ωστόσο το Trophy θέλει 50 χλστ. έναντι των 30 χλστ. του απλού Tayga – εξ ου και η εικόνα πως έχει σημαντικά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, χάρη και στον διαφορετικό προφυλακτήρα, παρότι αμφότερα απέχουν 240 χλστ. από τη γη. Διαφορετική είναι και η τοποθέτηση της ρεζέρβας, καθώς στο Tayga βρίσκεται κλασικά κάτω από το καπό και στο Trophy στην πίσω πόρτα, ενώ το δεύτερο φέρει και snorkel.

Στο μηχανικό σκέλος τώρα, από τις πιο σημαντικές παρουσίες η τετρακίνηση με μπλοκέ διαφορικά εμπρός, στο κέντρο και πίσω, μαζί με κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης στο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο (εννοείται στάνταρ το βοηθητικό), ενισχυμένο πίσω άξονα και αναβαθμισμένα αμορτισέρ. Ωστόσο και εδώ ο κινητήρας παραμένει ο παλιός, καλός και αειθαλής 1.700άρης των 83 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 129 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., που επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 18,0 δλ., προσφέρει τελική ταχύτητα 137 χλμ./ώρα και μεικτή κατανάλωση 12,0 λίτρων/100 χλμ (σε κύκλο NEDC).

Από πλευράς τιμών, αναμενόμενα το Trophy παρουσιάζεται λίγο ακριβότερο του απλού Tayga. Το Niva Tayga ξεκινά από τα 1.545.000 ρούβλια (16.485 ευρώ), ενώ το Trophy από τα 1.649.000 (17.595 ευρώ)

demobanner

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ