Αρχική » Grid with Sidebar » Το Suzuki Jimny μεταμορφώνεται σε Lancia Delta Integrale και Renault 5 Turbo

Το Suzuki Jimny μεταμορφώνεται σε Lancia Delta Integrale και Renault 5 Turbo

by iHunt

Print Friendly, PDF & Email
demobanner
Το Suzuki Jimny μεταμορφώνεται σε Lancia Delta Integrale και Renault 5 Turbo

Το εμβληματικό ιαπωνικό 4×4 είναι γνωστό για τις «μεταμορφώσεις» του και οι δύο τελευταίες του παραλλαγές δείχνουν πολύ ταιριαστές.

SVESTONOF

Το Suzuki Jimny δεν χρειάζεται συστάσεις. Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή 4×4 σε παγκόσμιο επίπεδο και ξεχωρίζει, πέρα από την κλασική του εμφάνιση, για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του και την διάθεση ολοκληρωμένων κιτ αισθητικής που το κάνουν να μοιάζει με Mercedes-Benz G-Class, Toyota Land Cruiser κ.α.

Σύντομα όμως, η DAMD θα ετοιμάσει ενόψει της επερχόμενης έκθεσης του Τόκιο δύο φρέσκες και ξεχωριστές παραλλαγές του Suzuki Jimny. Η DAMD είναι γνωστή στο χώρο των aftermarket προϊόντων για τα bodykit που προσφέρει για τα ιαπωνικά kei cars και πολλά άλλα δημοφιλή project.

Αυτή τη φορά όμως είπε να ασχοληθεί με ένα άλλο γνωστό ιαπωνικό μοντέλο, το Jimny της Suzuki. Μάλιστα, θα αποτελέσει το «πεδίο» για να αποτίσει φόρο τιμής σε δύο θρυλικά ευρωπαϊκά αγωνιστικά μοντέλα, την Lancia Delta HF Integrale και το Renault 5 Turbo.

Η εκδοχή του Jimny που παραπέμπει σε Renault 5 Turbo φέρει πολλά «κοινά» σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως η μάσκα, τα φώτα, τα αυτοκόλλητα που λένε «Non Turbo», η πίσω αεροτομή και φυσικά το σκούρο μπλε χρώμα του γαλλικού αγωνιστικού.

Το άλλο ρετουσαρισμένο Jimny της DAMD θέλει να θυμίσει την Lancia Delta HF Integrale και πέρα από το κόκκινο χρώμα, διαθέτει την παλιά μάσκα της Lancia, διπλούς προβολείς, πιο φαρδιά φτερά, πίσω αεροτομή και λωρίδα στα ιταλικά χρώματα που διατρέχει όλο το αμάξωμα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα. Επιπλέον, και τα δύο «μοντέλα» διαθέτουν λευκές ζάντες της OZ Racing.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ : Αποκλειστικό βίντεο: Λύκος έκανε βόλτες στην περιοχή που κατασπάραξαν τον Όλιβερ

Δυστυχώς, το Suzuki Jimny με το rally look δεν διαθέτει αλλαγές κάτω από το τετράγωνο καπό του, με τον κινητήρα των ιαπωνικών προδιαγραφών να παραμένει ως έχει. Αυτό σημαίνει ότι για την τοπική αγορά προσφέρεται με τον 3κύλινδρο τούρμπο των 0,7 λίτρων που αποδίδει 64 ίππους και 96 Nm, και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων είτε με αυτόματο τεσσάρων. Στις υπόλοιπες αγορές διατίθεται με τον γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,5 λίτρων.

Πηγή :https://www.carandmotor.gr/


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ