Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε χθες το μεσημέρι στην περιοχή του Λευκοχωρίου στον Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη, καθώς ένα άλογο δάγκωσε ένα εννιάχρονο αγοράκι στο πρόσωπο, στέλνοντάς το στο νοσοκομείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ : Αγριογούρουνα στη Λευκάδα…VIDEO
Για το περιστατικό, που σημειώθηκε στο πλαίσιο σχολικής εκδρομής, συνελήφθη η 53χρονη ιδιοκτήτρια γνωστού πολυχώρου όπου σημειώθηκε το περιστατικό, ενώ το παιδάκι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Γεννηματάς, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η υγεία του.
Πηγή : voria



