738


Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Βέροιας εξέδωσε την παρακάτω Έγγραφη διαμαρτυρία – καταγγελία για την προσβολή της μνήμης του Θεόδωρου Χρυσοχόου: Πρόσφατα έφυγε πρόωρα από τη ζωή ο Θόδωρος Χρυσοχόος. Ο γνωστός και αγαπητός σε πολλούς, πολυπράγμων Θόδωρος, ήταν καθηγητής φυσικής, μουσικός και μεταξύ άλλων και κυνηγός.
Η τελευταία του αυτή ιδιότητα – το ότι ήταν κυνηγός -, στάθηκε αφορμή να γραφτούν στο διαδίκτυο μετά το θάνατό του, σχόλια ιδιαίτερα προσβλητικά, από προβεβλημένα στελέχη φιλοζωικών σωματείων και συγκεκριμένα από τις κυρίες Τάκη Βασιλική, δικηγόρο, πρόεδρο Φιλοζωικού Σωματείου στη Βέροια και Έφη Δόδουρα, τραπεζική υπάλληλο, υποψήφια δημοτική σύμβουλο Θεσσαλονίκης υποστηριζόμενη από τους Οικολόγους – Πράσινους.
Συγκεκριμένα η κυρία Δόδουρα έγραψε σχετικά με το θάνατο του κ. Χρυσοχόου τη φράση: «καλή κόλαση ανωμαλάρα. Έτσι να λιγοστεύουν οι μικροτσούτσουνοι», ενώ η κυρία Τάκη κοινοποιώντας (υιοθετώντας;) τα παραπάνω συμπλήρωσε: «ονειρεύονται ότι θα κυνηγούν ακόμη και μετά θάνατον!!!Δυστυχώς γι’ αυτούς, στους ουρανούς μόνο κόλαση μπορεί να τους περιμένει.»
Τα παραπάνω ανέδειξε στο Inveria.gr, ο δημοσιογράφος κ. Βουδούρης, ο οποίος αν και δε συμφωνεί με το κυνήγι και ούτε γνώριζε τον εκλιπών, επικρίνοντας τα παραπάνω έγραψε τα εξής:
«Εμετικό! Φιλόζωοι πανηγυρίζουν για τον θάνατο του Θόδωρου Χρυσοχόου επειδή ήταν… κυνηγός!
Κατανοούμε την ιδιαίτερη αγάπη που έχουν κάποιοι άνθρωποι για τα ζώα, αλλά αυτό που διαπιστώσαμε να γίνεται στο διαδίκτυο, είναι πραγματικά εξοργιστικό.
Μία “κυρία” από τη Θεσσαλονίκη, ονόματι Έφη Δόδουρα, υποψήφια δημοτική σύμβουλος μάλιστα, “πανηγυρίζει” για τον θάνατο του καθηγητή στην Ημαθία Θεόδωρου Χρυσοχόου, επειδή ήταν… κυνηγός.
Το εξοργιστικό του πράγματος γίνεται ακόμη πιο τραγικό, όταν αυτό το εμετικό παραλήρημα της “κυρίας” από τη Θεσσαλονίκη το αναδημοσιεύει και το εμπλουτίζει σε σχολιασμό η γνωστή Βεροιώτισσα Φιλόζωος, η Βάσω Τάκη, από τον σύλλογο ΖΩ.Η…
Μάλιστα, μέσα στην θολούρα του μίσους για έναν άνθρωπο που πέθανε, επειδή ήταν κυνηγός, μπερδεύουν τα φιλοζωικά τους αισθήματα με τον παράδεισο, θεωρώντας – μάλλον – πως διαολοστέλνοντας έναν νεκρό, επιτελούν θεάρεστο έργο… Οι δύσμοιρες και, αν μη τι άλλο, Θεολογικά πλανεμένες.
Δεν θα μιλήσουμε για τις ποινικές ευθύνες που υπάρχουν για την προσβολή μνήμης νεκρού (Π.Κ., αρ. 365), πάντως ηθικά, όποιος εξυβρίζει έναν άνθρωπο που έφυγε από τη ζωή, μόνο και μόνο επειδή ασκούσε μια δραστηριότητα (νόμιμη), αποδεικνύει πως είναι – τουλάχιστον – για “φτύσιμο”, κατά το κοινώς λεγόμενο
Όσο και αν ο καθένας προσωπικά διαφωνεί με τη δραστηριότητα του κυνηγού (όπως και ο υπογράφων διαφωνεί), δεν μπορεί να φέρεται σαν… αγρίμι. Όλα έχουν κάποια όρια.
Δείτε τι “φιλοζωικά”, αλλά σαφώς εμετικά και “απάνθρωπα” γράφτηκαν στο facebook για έναν άνθρωπο που έκανε το… έγκλημα να είναι κυνηγός (κυνηγός, όχι άνθρωπος που έριχνε φόλες):
https://ihunt.gr/content/filozooi-panigyrizoyn-gia-ton-thanato-toy-thodoroy-hrysohooy-epeidi-itan-kynigos
