
Η Mitsubishi παρουσίασε το εντελώς νέο SUV μοντέλο της Destinator, το οποίο διαθέτει δυναμικό σχεδιασμό από όλες τις πλευρές του, υπερσύγχρονο και ευρύχωρο εσωτερικό με 7 θέσεις, καθώς και 1.500άρη turbo κινητήρα. Τα αποκαλυπτήριά του έγιναν στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Ινδονησίας, ενώ μετέπειτα θα παρουσιαστεί σε άλλες χώρες της Ασίας, της Λατινικής Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ : Κύπρος : Σοβαρή υπόθεση λαθροθηρίας λαγών
Πρόκειται για ένα μεσαίας κατηγορίας SUV με μήκος 4.680 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.780 χλστ. και μεταξόνιο 2.815 χλστ. Το πληθωρικό του αμάξωμα εμφανίζει επιβλητικό παρουσιαστικό με έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως είναι τα αιχμηρά εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα με το παρόμοιο σχήμα «T», ο μυώδης εμπρός προφυλακτήρας με την πλατιά ακρυλική μάσκα με κυψελωτό μοτίβο, οι προστατευτικές ποδιές και οι 18άρες ζάντες αλουμινίου. Το εσωτερικό του έχει μοντέρνα στοιχεία και ενσωματώνει τις απαραίτητες πλέον οθόνες, δίχως να «εξαφανίζονται» τα φυσικά χειριστήρια. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια οθόνη 8 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, ενώ του infotainment έχει διαγώνιο 12,3 ίντσες.
Πιο χαμηλά στην κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένο το πάνελ του κλιματισμού με φυσικά χειριστήρια. Οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολλές θήκες, ενώ σε κάθε σειρά καθισμάτων υπάρχουν υποδοχές για USB Type A και Type C. Στη δεύτερη σειρά καθισμάτων οι θέσεις αναδιπλώνονται σε ποσοστό 40:20:40 και στην τρίτη είναι 50:50. Στον εξοπλισμό του υπάρχουν όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, όπως είναι αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, έλεγχος τυφλών σημείων, περιμετρική κάμερα, 6 αερόσακοι κ.λπ.
Το νέο Mitsubishi Destinator των 1.495 κιλών τροφοδοτείται με 1.500άρη turbo τετρακύλινδρο MIVEC μηχανικό σύνολο απόδοσης 163 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 2.000-4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, ενώ επιδόσεις και καταναλώσεις δεν ανακοινώθηκαν. Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω και η απόσταση από το έδαφος είναι 214 χλστ. Οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι 21, 20,8 και 25,5 μοίρες αντίστοιχα.
