Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Λάρισα: Φίδι μπήκε σε αυτοκίνητο και δάγκωσε τον οδηγό

Λάρισα: Φίδι μπήκε σε αυτοκίνητο και δάγκωσε τον οδηγό

Στιγμές τρόμου έζησε ένας οδηγός αυτοκινήτου, που κινούνταν σε επαρχιακό δρόμο κοντά στο Συκούριο της Λάρισας, το πρωί του Σαββάτου.

Tην ώρα που οδηγούσε τον δάγκωσε ένα φίδι, που είχε καταφέρει να μπει μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς να το έχει αντιληφθεί ο ίδιος…

Από τη τρομάρα του ο οδηγός, έχασε τον έλεγχο του οχήματος, με αποτέλεσμα να προκληθεί τροχαίο ατύχημα.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο μετέφερε τον οδηγό στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.

Πηγή :ERTNEWS.GR

Μείνετε ενημερωμένοι από το iHunt

Εγγραφείτε στο iHunt Newsletter και λάβετε τα σημαντικότερα νέα για το κυνήγι, την ύπαιθρο, τον εξοπλισμό και τις κυνηγετικές εξελίξεις απευθείας στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Ακολουθήστε μας στο Google News

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ