Αρχική » Grid with Sidebar » Isuzu D-Max 2018: Νέα εμφάνιση, νέος κινητήρας

Isuzu D-Max 2018: Νέα εμφάνιση, νέος κινητήρας

by iHunt

demobanner
 
Στα εκατοστά-πρώτα της γενέθλια, η Isuzu εμπλουτίζει το ανανεωμένο D-Max του 2018 με εμπειρία ενός αιώνα στην τετρακίνηση, στα ελαφρά επαγγελματικά, καθώς και στους κινητήρες πετρελαίου.
 
Διότι το νέο D-Max, πίσω από τις αισθητικές επεμβάσεις στη μάσκα και στα φωτιστικά σώματα, τύπου LED πλέον, φιλοξενεί τον ολοκαίνουριο «Blue Power» κινητήρα πετρελαίου 1.9 lt, ισχύος 164 ίππων.
 
Στη νέα μονάδα πετρελαίου, η τεχνολογία μεταβλητής γεωμετρίας turbo “VGS” συμβάλλει καθοριστικά στην ιδιαίτερα γραμμική απόδοση της ροπής των 360 Nm, καθώς και στην ελκτική δύναμη που φθάνει (με φρένα του ρυμουλκούμενου) στους 3,5 τόνους. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τη μείωση του βάρους του κατά 20% και με το μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ο νέος κινητήρας πετρελαίου καλύπτει πια τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6b, και η κατανάλωσή του, με τις εργοστασιακές μετρήσεις, πέφτει ως και τα 6,2 λίτρα/100χλμ.
 
 
Άλλες αλλαγές του μοντέλου 2018 εντοπίζονται στο εσωτερικό: ο πίνακας οργάνων είναι νέος, έχουν αλλαχθεί κάποιοι διακόπτες, και το νέο σύστημα πολυμέσων-πλοήγησης της Pioneer φιλοξενεί, σε κάποιες εκδόσεις, την εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας. Το D-Max εξακολουθεί να διατίθεται με μονή (Single) ή μιάμιση καμπίνα (Extended) ή διπλοκάμπινο (Double Cab), με τις πόρτες στην Extended να ανοίγουν αντικριστά, διευκολύνοντας ιδιαίτερα τη φόρτωση ή την πρόσβαση.
 
Το ελαφρύ επαγγελματικό της Isuzu προσφέρει το ηλεκτρικό σύστημα shift-on-the-fly, που επιτρέπει στον οδηγό εν κινήσει να αλλάξει, μέσω του περιστροφικού διακόπτη της κονσόλας, τη μετάδοση της κίνησης από τους πίσω (2Η) στους τέσσερις τροχούς (4Η) ή να επιλέξει τον υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (4L). Στο ηλεκτρονικό αυτό σύστημα, προστίθεται τόσο ο έλεγχος πρόσφυσης (ESP) όσο και ο ηλεκτρονικός έλεγχος εκκίνησης και κίνησης σε κατηφόρα (Hill Descent Assist) ή ανηφόρα (Hill Ascent Assist), μεταξύ άλλων.
 
Αναλόγως της έκδοσης, το δάπεδο του D-Max απέχει από το έδαφος 19 ή 22,5 ή 23,5 εκατοστά, και το ύψος της καρότσας του βρίσκεται στα 44 ή 46,5 εκατοστά. Η καρότσα προσφέρει χώρο μήκους 2,305 μ. (Single), 1,795 μ. (Extended) και 1,552 μ. (Double Cab), ενώ το πλάτος της κυμαίνεται μεταξύ 1,530 – 1,570 μ. Όλα αυτά σε αμάξωμα συνολικού μήκους περί των 5,3 μέτρων, αναλόγως της έκδοσης, και μεταξονίου -σ’ όλες τις εκδόσεις- 3,095 μέτρων.
 
Στην πράξη του D-Max αποδεικνύει ότι ο κινητήρας του το καθιστά ιδιαίτερα ικανό σε σκληρό έδαφος, όπου καταφέρνει να κινείται σε πλευρικές κλίσεις μέχρι 49 μοιρών και να έχει γωνία προσέγγισης από 20,7 έως 30 μοίρες και γωνία αναχώρησης 20,3 έως 29,2 μοίρες. Το ίδιο επιτυγχάνεται και στις επαγγελματικές ανάγκες: το ωφέλιμο φορτίο, ανάλογα της έκδοσης, κυμαίνεται στα 1.080 – 1.310 κιλά και το βάρος ρυμούλκησης στους 2,5 – 3,5 τόνους (750 κιλά χωρίς φρένα του ρυμουλκούμενου).
 
 
Το Isuzu D-Max διατίθεται στις εκδόσεις εξοπλισμού Utility, Activity και Gravity, όμως αναμένεται και μια ειδική έκδοση που θα φέρει επιπλέον ειδικό εξοπλισμό με off road προσανατολισμό.
 
ISUZU D-MAX
 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ; Single / Extended / Double Cab
 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Πετρέλαιο 1.898 κ.εκ. 164hp, 360 Nm (2.000-2.500 σ.α.λ.)
 
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2H – 4H – 4Low
 
ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ: 1.085 – 1.310 κιλά
 
ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: 2,5 – 3,5 τόνοι (με φρένα), 750 κιλά (χωρίς φρένα)
 
ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ: 21.900 ευρώ (Single) / 26.600 (Extended) / 30.150 (Double Cab)
 
www.driveandtravel.gr
 
demobanner

SVESTONOF

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ