551
Βρίθει τεχνολογίας
Η βροχή στους βαλκανικούς δρόμους δεν επέτρεψε στο Kuga να αποκαλύψει την πλήρη δυναμική του στο δρόμο. Με την ελπίδα για λίγο καλύτερο καιρό προς το Βελιγράδι την Πέμπτη (20/10), την πρώτη μέρα ως τη Νις έκανε πάντως σαφές ότι έχει διατηρήσει το συνδυασμό στιβαρότητας του δαπέδου και άνεσης σε αρκετά υψηλό επίπεδο.
Και, ίσως χάρη και στα ελαστικά, και παρά το βάρος των 1,59-1,71 τόνων (αναλόγως της έκδοσης) λίγες ήταν οι φορές που χρειάστηκε να φτάσει στα άκρα το σύστημα Ford Intelligent All Wheel Drive (που διαχειρίζεται τη ροπή σε κάθε τροχό), το Curve Control (έλεγχος πρόσφυσης στις στροφές) και το Torque Vectoring Control που συμβάλλει στην διάρκεια της καμπής φρενάροντας τους εσωτερικούς τροχούς.
Το Kuga διαθέτει φυσικά και πλειάδα άλλων ηλεκτρονικών τεχνολογιών: το Perpendicular Parking για παρκάρισμα χωρίς τη χρήση του τιμονιού, το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων Active City Stop, το Adaptive Front Lighting που ρυθμίζει το φωτισμό των νέων φώτων bi-xenon, το Hands-Free Liftgate για άνοιγμα της πίσω πόρτας χωρίς χέρια, το Cross Traffic Alert, το Park-Out Assist και το τελευταίας γενιάς Ford MyKey που επιτρέπει τον προγραμματισμό του αυτοκινήτου για νεότερους ή άπειρους οδηγούς (με περιορισμό τελικής ταχύτητας, απαγόρευση απενεργοποίησης συστημάτων ευστάθειας, περιορισμό έντασης στερεοφωνικού ή απενεργοποίησή του αν οι επιβάτες δεν χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας).
Το νέο Kuga αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο χειμώνα, με τιμές που πρόκειται σύντομα να ανακοινωθούν. Πέραν των εκδόσεων Titanium, για πρώτη φορά τώρα θα έχει και τις εκδόσεις Kuga ST-Line και Kuga Vignale. Το Kuga ST-Line έχει σπορ ζάντες και καθίσματα, και σπορ αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Το Kuga Vignale διαθέτει τις πιο πολυτελείς επιλογές του εξοπλισμού και ειδικό χρώμα, καθώς και δέρμα Windsor με ραφές πολυτελείας στα καθίσματα και τις πόρτες.