Συνάντηση με εκπροσώπους περιβαλλοντικών ΜΚΟ θα έχει αύριο Παρασκευή 19 Ιουλίου στις 11.30, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστής Χατζηδάκης.
Όπως ανακοινώθηκε από το γραφείο του υπουργού, θα είναι μια συνάντηση γνωριμίας, για μια πρώτη ανταλλαγή ιδεών και προτάσεων πάνω στην περιβαλλοντική πολιτική.
Τος επόμενες ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί και η συνάντηση του κ. Χατζηδάκη με αντιπροσωπεία της ΚΣΕ
Κώστας Λουρής για το iHunt.gr
προηγούμενη ανάρτηση



