1,6K
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ
26. Για καλό και για κακό, όταν είμαστε στη φύση, σε μια απομακρυσμένη περιοχή υπάρχουν 1.000.000 λόγοι να έχουμε πάντα μαζί μας ένα μαχαίρι επιβίωσης!
27. Το βάρος είναι ο εχθρός μας: Το καλύτερο 4Χ4 θα βουλιάξει σαν βαρίδι μέσα σε σαθρό έδαφος, αν είναι υπερφορτωμένο! Για να μην αναφερθούμε σε όλες τις βλάβες που μπορεί να προκύψουν από αυξημένα φορτία…
28. Το ψηλό κέντρο βάρους προκύπτει από λανθασμένη φόρτωση και είναι εξαιρετικά επικίνδυνο! Στην οδήγηση εκτός δρόμου το όχημα συχνά παίρνει μεγάλες κλίσεις, οι οποίες μπορεί να αποβούν ακόμα και μοιραίες με τη λάθος φόρτωση. Αποφεύγουμε τη χρήση σχάρας οροφής και, αν δεν γίνεται διαφορετικά, τη φορτώνουμε μόνο με ελαφριά αντικείμενα και πάντα με μέτρο!
29. Σαν λογική συνέχεια του προηγούμενου, αν μεταφέρουμε πάρα πολλά πράγματα προτιμούμε ένα ελαφρύ, κατάλληλα διαμορφωμένο και εξοπλισμένο μικρό τρέιλερ. Φυσικά και αυτό πρέπει να έχει ρεζέρβα και λάστιχα παντός εδάφους – υπάρχουν και ειδικές κατασκευές που φορούν ίδιες ρόδες με το ρυμουλκό!
30. Πολλά ποτάμια στην Ελλάδα έχουν γρήγορη ροή. Αυτό κάνει τη διάσχιση υδάτινων εμποδίων εξαιρετικά επικίνδυνη. Τα ελληνικά υδάτινα εμπόδια συνήθως δεν είναι σαν κι αυτά στο παρακάτω βίντεο! Σε περίπτωση που μας παρασύρει το νερό υπάρχουν οι σχετικοί κανόνες ασφαλείας. Για να μην μας παρασύρει, καλό είναι να αποφεύγουμε κάτι βαθύτερο από το πάτωμα, ή στη χειρότερη το κάτω μέρος της πόρτας. Επίσης το αυτοκίνητο μπορεί να κινδυνεύει εν αγνοία μας:
Τα διαφορικά και το σαζμάν μπορεί να ρουφήξουν νερό μέσα από τις οπές αναθυμιάσεων. Αν συμβεί και δεν αλλάξουμε βαλβολίνες καταστρέφονται! Οι μερακλήδες τις μεταφέρουν σε ψηλότερα σημεία με ειδικά σωληνάκια που καταλήγουν σε κάποιο υποτυπώδες φίλτρο.
Ο βενζινοκινητήρας μπορεί να σβήσει από εισρόφηση νερού. Ο πετρελαιοκινητήρας όμως σε ένα αντίστοιχο σενάριο καταστρέφεται, αφού προκύπτει υδραυλική συμπίεση! Μεγάλη προσοχή στα βαθιά νερά:
31. Όσοι ασχολούνται με τέτοια “υδάτινα σπορ”, εφοδιάζουν το όχημα τους με αναπνευστήρα (snorkel), κάτι που κατά κανόνα δεν χρειάζεται και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλαμβάνεται ως πανάκεια:
Δεν είναι 100% υδατοστεγή όλα τα snorkel.
Δεν προσφέρουν καμία κάλυψη στα ηλεκτρονικά μέρη.
Ορισμένα έχουν μικρή διάμετρο και αφαιρούν δύναμη από τον κινητήρα.
Είναι αρκετά ακριβά, ιδιαίτερα τα επώνυμα.
Πρέπει να διατηρούνται πάντα καλά σφιγμένα, να ελέγχονται για ρωγμές και τα κολάρα τους να είναι σε άριστη κατάσταση. Φυσικά και θα βοηθήσουν στη δύσκολη στιγμή, αλλά αν το παρακάνουμε δεν θα μας σώσουν!
32. Εκτός δρόμου, λίγο μας ενδιαφέρει η μέγιστη ιπποδύναμη. Στα δύσκολα δουλεύει η καλή ιπποδύναμη σε χαμηλές στροφές, αυτό που ονομάζουμε “ροπάτος” κινητήρας. Ξεκάθαρο πλεονέκτημα έχουν τα ντίζελ, και οι βενζινοκινητήρες με αρκετά κυβικά. Όσα περισσότερα σηκώνει η τσέπη μας…
33. Με δεδομένο το πλεονέκτημα του πετρελαιοκινητήρα σε αυτή την ειδική χρήση, πολλοί αγοράζουν diesel και μετά ταλαιπωρούνται από τη χαμηλή του ιπποδύναμη στο δρόμο. Μία άριστη λύση είναι ο επαναπρογραμματισμός του εργοστασιακού εγκεφάλου ή η χρήση ενός παράλληλου: Ο σκοπός είναι η αύξηση της πίεσης turbo και της έγχυσης πετρελαίου, με ευεργετικά αποτελέσματα για την ιπποδύναμη. Όποιος το κάνει πάντως πρέπει να τοποθετήσει ένα μπαρόμετρο για να ελέγχει προληπτικά την πίεση, και οπωσδήποτε ένα πυρόμετρο καυσαερίων, ώστε αυτά να μην ξεπεράσουν ποτέ τους 750oC.
34. Μπορεί τα λάστιχα μας να είναι παντός εδάφους, αλλά δεν λειτουργούν ποτέ σωστά, αν δεν έχουν την κατάλληλη πίεση για το εκάστοτε έδαφος. Η πίεση αλλάζει ανάλογα με το αμάξι, το λάστιχο, τη διάσταση, το φόρτωμα και το έδαφος! Τη μετράμε με δικό μας όργανο, αυτά στα βενζινάδικα είναι συνήθως αναξιόπιστα. Για να έχετε μια γενική ιδέα (σε PSI) για τα μεγάλα 4Χ4:
Άσφαλτος 35+
Καλός χωματόδρομος 30+
Κακός χωματόδρομος 30
Κακός βραχώδης δρόμος 25+
Λάσπη 25+
Άμμος 15+ έως 25
Η εικόνα έρχεται από την εξαιρετική Cooper Tires και δείχνει το πώς αλλάζει η επιφάνεια επαφής με το έδαφος, ανάλογα με την πίεση στο ελαστικό.
35. Με τόσο μεγάλες διακυμάνσεις στην πίεση αέρα γίνεται απαραίτητος ένας 12βολτος αεροσυμπιεστής που θα τροφοδοτείται από το αυτοκίνητο και θα φουσκώνει τα λάστιχα ανάλογα με τις ανάγκες μας. Διατίθενται σε 3 κατηγορίες τιμών συνήθως: Γύρω στα 15, γύρω στα 50 και 100+ (200… 700…) ευρώ. Οι φτηνοί είναι αργοί, θορυβώδεις και αναποτελεσματικοί. Οι ακριβοί δεν μπορούν με τίποτα να δικαιολογήσουν το κόστος τους. Αυτοί γύρω στα 50 ευρώ είναι κατά κανόνα αξιόπιστοι και απολύτως λειτουργικοί.
Ένα πλήρως λειτουργικό κιτ της Total – δεν θα το βρείτε με 15 ευρώ…
36. Η άμμος προηγουμένως αναφέρθηκε με ιδιαίτερα χαμηλή πίεση αέρα: Την απαιτεί για να αυξηθεί η επιφάνεια επαφής με το έδαφος, άρα να μειωθεί η πίεση, μειώνοντας την πιθανότητα ενός βουλιάγματος. Για τον ίδιο λόγο στην άμμο οδηγούμε μαλακά, δεν φρενάρουμε βίαια και αφήνουμε το αμάξι να σταματήσει με την αντίσταση κύλισης και μόνο. Επίσης, προσπαθούμε να κινούμαστε συνεχώς με φόρα ώστε να περνάμε πιο εύκολα από τα σημεία με λεπτή “πούδρα”. Αποφεύγουμε και τις απότομες κινήσεις στο τιμόνι για να μην ξε-ζαντάρουμε τα λάστιχα λόγω χαμηλής πίεσης!
37. Ο νυκτερινός φωτισμός είναι μεγάλο κεφάλαιο, και πάντα ευπρόσδεκτος στις νυκτερινές εξορμήσεις. Προτιμήστε μόνο ένα extra ζεύγος δυνατά φώτα χαμηλής κατανάλωσης και καλή τύχη στο ΚΤΕΟ… Έτσι κι αλλιώς καλό είναι να αποφεύγουμε εντελώς άγνωστες διαδρομές το βράδυ, πόσο μάλλον όταν κινούμαστε εκτός δρόμου!
38. Μεγάλος κίνδυνος το καλοκαίρι είναι η συσσώρευση ξερών χόρτων στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου: Παίρνουν φωτιά πολύ εύκολα με καταστροφικά αποτελέσματα! Πρέπει πάντα να έχουμε εύκαιρο έναν πυροσβεστήρα σε καλή κατάσταση, και να επιθεωρούμε / καθαρίζουμε συχνότατα το κάτω μέρος του οχήματος όταν περνάμε από περιοχές με ψηλά χόρτα.
39. Όταν κάποιος οδηγεί συστηματικά εκτός δρόμου, είναι θέμα χρόνου να φέρει το όχημα σε επαφή με κλαδιά, πέτρες, βράχια, χώματα κτλ. Όσο καλός, προσεκτικός ή συντηρητικός κι αν είναι ο χειριστής, το να γεμίσει το αυτοκίνητο λακκούβες ή / και γρατζουνιές είναι απολύτως φυσικό και αναμενόμενο, όσο και συντριπτικό για την αξία μεταπώλησης! Υπό αυτό το πρίσμα είναι απολύτως ασύμφορο οικονομοτεχνικά το να αγοράσουμε ένα καινούριο απαστράπτον “εργαλείο” των 30 – 40 – 50 – 100.000 ευρώ το οποίο σε βάθος 3ετίας εξωτερικά θα έχει τα χάλια του. Ένα καλό μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα (κατά προτίμηση από ιδιώτη) ενδείκνυται ως ιδανική λύση. Κρατήστε αυτό αν θέλετε σαν νόημα όλου του άρθρου.
Για του λόγου το αληθές, ο γράφων χρησιμοποιεί μεταχειρισμένο Honda CRV ’00: Έχει 4mm ατσάλινη ποδιά κινητήρα, δεν έχει εργάτη ή snorkel, φορά λάστιχα Α/Τ 215/75/15 (από 205/70/15), επισκευαζόμενα Bilstein αμορτισέρ, heavy duty πίσω ελατήρια για φόρτωμα (4Kg/mm) και αυτόματη τετρακίνηση με απλά διαφορικά. Σηκώθηκε από την ανάρτηση μόνο 4cm (αυστηρά!), και σχεδόν 2cm από τα λάστιχα…
40. Ιδιαίτερα “της μοδός” είναι η χρήση ισχυρών ασυρμάτων για εκτός δρόμου επικοινωνίες: Δεν είναι απαραίτητοι στην Ελλάδα που δεν έχει απέραντες αχανείς εκτάσεις, ενώ είναι και παράνομοι για όσους στερούνται άδειας ραδιοερασιτέχνη. Επίσης μένουν πάντα στο αυτοκίνητο – δεν μεταφέρονται εύκολα στην κορυφή ενός λόφου κτλ. Υπό κανονικές συνθήκες είναι απαραίτητο ένα ποιοτικό ζεύγος PMR (είναι τα γνωστά walkie talkie που κλειδώνουν σε συγκεκριμένες συχνότητες) σε κάθε αυτοκίνητο – φτάνει και περισσεύει:
Είναι νόμιμα χωρίς άδεια.
Έχουν εμβέλεια λίγα χιλιόμετρα (με οπτική επαφή).
Μεταφέρονται παντού και με τα πόδια.
Κοστίζουν λιγότερα από 100 ευρώ / ζεύγος.
Επικοινωνούν και με τα PMR άλλων κατασκευαστών.
Είναι ιδανικά για να δίνει οδηγίες κάποιος εκτός του οχήματος στα δύσκολα σημεία. Σημείωση: Στις οδηγίες λέμε πάντα “τιμόνι προς οδηγό / συνοδηγό” και ποτέ “στρίψε δεξιά / αριστερά”
41. Η κίνηση εκτός δρόμου ταλαιπωρεί ακόμα και τα πιο σκληροτράχηλα οχήματα και είναι απαραίτητο να γίνονται συχνά προληπτικοί έλεγχοι σε ένα σωστό συνεργείο – τουλάχιστον κάθε 5000Km. Ο χειριστής πρέπει πάντα να κρατά ημερολόγιο με τις επισκευές, τη συντήρηση και τα προβλήματα προς διόρθωση στο επόμενο σέρβις. Εκεί θα καταγράφονται και ιδέες για μελλοντικές μετατροπές / βελτιώσεις. Συχνά προβλήματα εμφανίζονται στα παρακάτω:
Σύστημα διεύθυνσης. Τα λάστιχα υψηλού προφίλ με σωστά χαμηλές πιέσεις το συντηρούν, αφού φιλτράρουν τους κραδασμούς.
Ρουλεμάν τροχών. Τα λάστιχα υψηλού προφίλ με σωστά χαμηλές πιέσεις τα συντηρούν, αφού φιλτράρουν τους κραδασμούς.
Αμορτισέρ. Οι έξυπνοι βάζουν πάντα επισκευαζόμενα, για ευνόητους λόγους! Τα λάστιχα υψηλού προφίλ με σωστά χαμηλές πιέσεις τα συντηρούν, αφού φιλτράρουν τους κραδασμούς.
Τριγμοί, μικρο – στρεβλώσεις, ακόμα και ρωγμές στο σασί ή το αμάξωμα. Τα λάστιχα υψηλού προφίλ με… Το πιάσαμε, έτσι;
Ευπαθή λαστιχένια σινεμπλόκ καλό είναι να αντικαθίστανται με πολυουρεθάνης που είναι ανθεκτικότερα.
Η φθορά σε διάφορα μπαλάκια και ψαλίδια της ανάρτησης επιταχύνεται πάρα πολύ! Τα λάστιχα υψηλού προφίλ με σωστά χαμηλές πιέσεις…
Το φίλτρο αέρα πρέπει να αλλάζεται συχνότατα. Οι πονηροί βάζουν καθαριζόμενο…
Μέρος της σκόνης καταλήγει στο λάδι του κινητήρα, και πρέπει να το αλλάζουμε συχνά για να τον πλένουμε εσωτερικά, τουλάχιστον ανά 5000 – 7500Km. 10000Km το πολύ αν δεν πηγαίνουμε σε σημεία με πολλή σκόνη και χρησιμοποιούμε πολύ καλά λάδια.
Τα κεκλιμένα εδάφη, τα κολλήματα, η ρυμούλκηση περνούν σοβαρά φορτία στον συμπλέκτη που συχνά αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων. Εδώ ένα ακριβό, ποιοτικό SUV θα κάνει τη διαφορά σε σχέση με ένα ταπεινότερο μοντέλο.
Κιμπάρικη μετατροπή σε φιλτροκούτι για να γίνεται οπτικός έλεγχος της κατάστασης του φίλτρου αέρα! Όταν υπάρχει χρόνος και όρεξη…
42. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων τα αμαξώματα διαθέτουν 1 ή 2 σημεία πρόσδεσης / ρυμούλκησης στο μπροστινό και το πίσω μέρος, τα οποία δεν είναι ενισχυμένα. Πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξη και τη θέση τους. Όπου διατίθενται 2 σημεία πρέπει να χρησιμοποιούνται και τα 2 ταυτόχρονα. Προσπαθούμε να μην τα ζορίζουμε με απότομες κινήσεις ή μεγάλα φορτία, καθώς είναι ακατάλληλα για heavy duty καταστάσεις! Υπάρχουν για κάποια μοντέλα αυτοκινήτων ενισχυμένα σημεία πρόσδεσης που πωλούνται έξτρα ως ακριβά αξεσουάρ. Δεν είναι απαραίτητα: Ακόμα και αν διαλυθούν τα εργοστασιακά σημεία, υπάρχει πάντα ως λύση ανάγκης το δέσιμο από κάποιο ψαλίδι. Για την περίπτωση της διάλυσης τους όμως, πάντα κρατάμε τεράστια απόσταση ασφαλείας από τους ιμάντες ρυμούλκησης – κίνδυνος θάνατος!
43. Πάντα κρατούμε μια πλήρη εργαλειοθήκη στο χώρο αποσκευών, εννοείται αυτό… Για λεπτομέρειες πατήστε στο σχετικό σύνδεσμο. Αντίστοιχα δεν πρέπει να ξεχάσουμε και την «εργαλειοθήκη» για ανθρώπους, δηλαδή το φαρμακείο του αυτοκινήτου. Το τι πρέπει να περιέχει είναι από μόνο του μια επιστήμη, ας μείνουμε στο ότι ο καθένας το γεμίζει ανάλογα με τις γνώσεις και τις ικανότητες που έχει στις πρώτες βοήθειες. Σημείωση: Αν δεν γνωρίζουμε από πρώτες βοήθειες καλό είναι να απέχουμε – μπορεί να προκαλέσουμε μεγάλη ζημιά!
44. Υπάρχουν ειδικά τροχόσπιτα για σοβαρή εκτός δρόμου χρήση, που κοστίζουν κάποιες (πολλές) δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Ένα απλό τροχόσπιτο θα διαλυθεί σε χρόνο dt, πολύ απλά δεν έχει το σκελετό για κάτι τέτοιο…
45. Στο ίδιο μήκος κύματος, υπάρχει στην αγορά μια μεγάλη μερίδα τρέιλερ που αντί για μεταλλικές σούστες ή ελατήρια στην ανάρτηση, χρησιμοποιεί λαστιχένια μπλοκ, ή κάποιας μορφής σινεμπλόκ. Τα λάστιχα αυτά υπερθερμαίνονται στην κίνηση εκτός δρόμου και κάποια στιγμή διαλύονται: Τα τρέιλερ που δεν χρησιμοποιούν μέταλλο στην ανάρτηση για να διαχειριστούν το βάρος τους είναι άκρως ακατάλληλα για χρήση ακόμα και σε έναν ανώμαλο χωματόδρομο!
46. Σε κάποιους κύκλους υπάρχει ο μύθος πως μόνο οι ατσάλινες ζάντες είναι κατάλληλες για χρήση εκτός δρόμου, γιατί μπορούν να επισκευαστούν επιτόπου με μια βαριά. Με κάτι τέτοια οι γνώστες κρατούν τις κοιλιές τους από τα γέλια:
Οι ζάντες αλουμινίου είναι κατά κανόνα πολύ πιο γερές, λόγω αυξημένου πάχους στο υλικό.
Το αλουμίνιο είναι εξαιρετικός αγωγός της θερμότητας και ψύχει πολύ καλύτερα τα φρένα. Το αυτό κάνουν και οι μεγάλες οπές στις ζάντες αλουμινίου.
Με τα σωστά λάστιχα στις κατάλληλες πιέσεις, μία σοβαρή ζημιά σε ζάντα είναι εξαιρετικά σπάνια περίπτωση.
Το αλουμίνιο έχει μεγαλύτερη αντοχή στη διάβρωση από το ατσάλι.
Ακόμα και αν διαλυθεί ένα ζαντολάστιχο σε ένα extreme σενάριο, ποιος θα κάτσει να το επισκευάσει στη μέση του πουθενά; Υπάρχει η ρεζέρβα(ες)!
47. Στην Ελλάδα η οδήγηση μέσα ή δίπλα στη θάλασσα απαγορεύεται δια ροπάλου στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, όπως διαπίστωσαν αρκετοί συνάνθρωποι μας που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν εξωφρενικά πρόστιμα. Εκτός αυτού, το αλατόνερο τρώει σαν σαράκι τα μεταλλικά μέρη του αυτοκινήτου – μακρυά λοιπόν!
48. Κινούμενοι σε μεγάλα κομβόι κρατάμε πολύ μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας: Αν μη τι άλλο δεν θέλουμε ο κινητήρας να ρουφά τη σκόνη του μπροστινού μας…
49. Εξυπακούεται ότι θα έχουμε πάντα μαζί μας φορτισμένο ένα smartphone: Μπορεί να δουλέψει ως τηλέφωνο, GPS, κλισιόμετρο, πυξίδα και πολλά άλλα! Με το κατάλληλο αξεσουάρ μπορεί να κάνει ακόμα και διάγνωση ή σβήσιμο βλαβών στον εγκέφαλο του κινητήρα…
50. Επειδή ένα σενάριο τουμπαρίσματος δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε τελείως, πολλοί μερακλήδες τοποθετούν κλωβούς ασφαλείας (Roll Cage) στα οχήματα τους – τις περισσότερες φορές μάλιστα αυτοσχέδιους! Τι πρέπει να γνωρίζουμε:
Για ικανοποιητική αντοχή πρέπει να χρησιμοποιηθούν ατσάλινοι σωλήνες διαμέτρου τουλάχιστον 40mm και πάχους τουλάχιστον 2,5mm.
Η ηλεκτροκόλληση (να προτιμηθεί MIG ή TIG), το στράβωμα και το βάψιμο των σωλήνων πρέπει να γίνουν από επαγγελματία, για να μην γελάει και το παρδαλό κατσίκι με το αποτέλεσμα.
Τα εσωτερικά Roll Cage προκαλούν συχνότατα τραυματισμούς αν δεν φοράμε κράνος όλοι στο πλήρωμα, ενώ δεν προστατεύουν εξωτερικά τις ευαίσθητες λαμαρίνες. Πρακτικά λοιπόν, μόνο τα εξωτερικά roll cage κάνουν σωστή δουλειά στα 4Χ4, ενώ μπορεί να γίνουν και πιο καλαίσθητα.
Καλή τύχη στο ΚΤΕΟ…
Όμορφος εξωτερικός κλωβός που δουλεύει!
51. Υπάρχει ένας δημοφιλής τύπος οδήγησης που ονομάζεται διεθνώς rock crawling, δηλαδή πέρασμα από βράχια, και απαιτεί οχήματα – τέρατα με τεράστιους τροχούς, πολύ δυνατούς κινητήρες, απεμπλοκή των αντιστρεπτικών δοκών και ανυψώσεις ανάρτησης της τάξης του μισού μέτρου. Αντίστοιχα οχήματα χρησιμοποιούνται και σε διάφορες αγωνιστικές κατηγορίες 4Χ4 σε όλο τον κόσμο. Μην μπερδεύεστε: Αυτές οι κατασκευές είναι σχεδιασμένες να κάνουν μια πολύ εξειδικευμένη δουλειά και δεν έχουν καμία σχέση με τη φυσιολογική εκτός δρόμου οδήγηση. Αν προσπαθήσουμε να κάνουμε το όχημα μας rock crawler το έχουμε αχρηστέψει σε οδική συμπεριφορά, κατανάλωση καυσίμου, μακροζωία, επιδόσεις, ηχομόνωση και πολλά άλλα! Παν μέτρον άριστον.
Όπως καταλαβαίνετε το θέμα είναι πραγματικά τεράστιο, αλλά με προσεκτική ανάγνωση του άρθρου και όλων των συνδέσμων σε αυτό ακόμα και ο πιο αδαής θα έχει αποκτήσει μια καλή γενική εικόνα… Περιμένουμε τα σχόλια σας!
Περιληπτικός πίνακας
Περιληπτικός πίνακας
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ | ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ | ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ | ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ | ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ |
GPS | X | |||
ΧΑΡΤΕΣ | Χ | |||
ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΠΟΔΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ |
Χ | |||
ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ | Χ | |||
ΟΧΗΜΑ ΜΕ 25+cm ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ |
Χ | |||
ΡΕΖΕΡΒΑ | Χ | |||
2η ΡΕΖΕΡΒΑ | Χ | |||
ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΠΙΕΣΗΣ |
Χ | |||
ΕΡΓΑΤΗΣ (ΒΙΝΤΣΙ) | Χ | |||
BULL BAR | X | |||
ΙΜΑΝΤΕΣ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ |
Χ | |||
RECOVERY BOARDS | X | |||
ΦΤΙΑΡΙ | Χ | |||
ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ | Χ | |||
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ | Χ | |||
EXTRA ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ | Χ | |||
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΛΩΒΟΣ | Χ | |||
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΡΟΧΟΥ |
Χ | |||
ΣΠΡΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΡΟΧΟΥ |
Χ | |||
ΚΙΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΡΟΧΟΥ | Χ | |||
ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΧΗΜΑ | Χ | |||
ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ |
Χ | |||
ΚΑΘΑΡΙΖΟΜΕΝΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ |
Χ | |||
ALL TERRAIN (Ή MUD TERRAIN) ΛΑΣΤΙΧΑ |
X | |||
ΜΕΓΑΛΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ | Χ | |||
ΚΙΤ ΑΝΥΨΩΣΗΣ | Χ | |||
ΖΕΥΓΟΣ PMR | X | |||
ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ | Χ | |||
ΣΧΑΡΑ ΟΡΟΦΗΣ | Χ | |||
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΗΡΑΣ | Χ | |||
ΚΙΤ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΟΠΩΝ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ |
Χ | |||
ΜΑΧΑΙΡΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ | Χ | |||
ΝΕΡΟ + ΦΑΓΗΤΟ | Χ | |||
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑΣ | Χ | |||
ΠΡΙΟΝΑΚΙ | Χ | |||
ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΟ | Χ | |||
ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΣΕ ΚΙΤ |
Πηγή : http://www.amynastospiti.gr